Fra 9.–13. marts 2026 er vi til stede på verdens største internationale ejendomsmesse for at styrke relationer, dele perspektiver og skabe nye muligheder.

MIPIM er et centralt mødested for investorer, developere, bygherrer og beslutningstagere – og for os er det en vigtig platform til at sætte fokus på langsigtet værdiskabelse, bæredygtig ejendomsudvikling og stærke partnerskaber.

“MIPIM er et vigtigt forum for os, fordi det samler de aktører, der former fremtidens byer og ejendomme. Vi deltager for at udbygge relationer, dele erfaringer og være en aktiv del af den internationale dialog om ansvarlig og langsigtet udvikling,” siger Bettina Antitsch Mortensen, ejer og bestyrelsesformand i M+.

På MIPIM 2026 vil M+ være repræsenteret af:

  • Bettina Antitsch Mortensen, ejer og bestyrelsesformand
  • Claus Porsgaard, adm. direktør
  • Jacob Wollenberg, salgs- og udlejningsdirektør
  • Rasmus Rabjerg Jensen, udviklingschef

Skal vi mødes i Cannes?

Du er meget velkommen til at tage fat i os undervejs.

Andre nyheder

12. juni 2026

Joe & The Juice åbner Danmarks første drive-in ved Exxit59

01. maj 2026

10 år med udvikling, ansvar og forandring: Claus Porsgaard markerer jubilæum i M+

30. marts 2026

M+ Invest øger omsætningen med 32 procent

16. marts 2026

Nyt liv i Graven: Roxy Malt åbner i markant ombygget ejendom

19. januar 2026

Femilet åbner ny butik midt på strøget i Horsens